Assassin's Creed Shadows

آیا Assassin’s Creed Shadows تجربه ای بهتر از Ghost of Tsushima خواهد بود؟

اخبار گیم
زمان مطالعه: 3 دقیقه

به تازگی شرکت یوبی سافت که علاوه بر طرفداران، منتقدین بسیاری نیز دارد با معرفی Assassin’s Creed Shadows که در ژاپن قرار است روایت شود همه را شگفت زده کرد طبق دیده ها و شنیده ها این بازی قرار است شباهت بسیاری زیادی با بازی پر افتخار Ghost of Tsushima داشته باشد.

شرکت یوبی سافت پس از انتشار بازی اساسین میراج که داستان آن در عراق روایت می شود حالا تصمیم گرفته که به ژاپن برود و آنجا نیز داستانی را به تصویر بکشد

اما این پایان ماجرا نیست و به احتمال زیاد موفقیت چشمگیر گوست آو سوشیما قرار است فشار خیلی زیادی را روی تیم سازنده بازی اساسین بگذارد و علاوه بر آن انتظار گیمر ها را هم خیلی بالا برده.

ماجرا از کجا آغاز شد؟

پس از گذشت سال ها یوبی سافت به درخواست طرفدارن مجموعه اساسین عمل کرده و قرار است بالاخره گیمی با محوریت مخفی‌کاری و ترور را در نقش یک نینجا و یک سامورایی منتشر کند.


با توجه به اینکه گیم بسیار محبوب گوست آو سوشیما هم در ژاپن روایت شده بود و نتایج فوق العاده ای نیز به همراه داشت انتظارات همه از شرکت یوبی سافت بالا تر رفته تا که اثر جذاب تری را تقدیم گیمر ها کند، این بازی قرار است یک تجربه درگیر کننده باشد که به بازیکن اجازه می‌دهد تا قدرت کنترل کردن یک سامورایی ماهر و یک اساسین را تجربه کند.
اما پرسش مهم این است که Assassin’s Creed Shadows باید چه ویژگی های بهتری نسبت به Ghost of Tsushima داشته باشد تا تبدیل به اثر موفق تری نسبت به رقیب خود شود.

طراحی صحنه و گیم پلی بازی Assassin’s Creed Shadows

یکی از ویژگی های برجسته گوست اف سوشیما طراحی مبارزات آن بود. از مکانیک دوئل و مبارزه رو در رو گرفته تا روش‌های مختلفی که قهرمان داستان، جین ساکای هنگام رویارویی با دشمنان خاصی می‌توانست در مبارزه خود اتخاذ کند.
توسعه‌های اخیر اساسینز کرید باعث شده که این فرنچایز سیستم مبارزات پویاتری پیدا کند، اما Assassin’s Creed Shadows حتی برای کپی از ظرافت های گیم پلی مبارزات گوست اف سوشیما باید قدم های بهتر و بلند تری بردارد!


در بازی گوست اف سوشیما گیمر ها شاهد علامت اضافه ای روی نقشه و محیط بازی برای پیدا کردن مسیر نبودند که همین موضوع باعث می شد تا که بازیکنان از حال و هوای بازی بیرون نیایند و همواره غرق در بازی باشند اما سری اساسینز کرید در گذشته بابت علامت‌ گذاری ماموریت‌ها روی نقشه و محیط بازی مورد انتقاد قرار گرفته و اگر Assassin’s Creed Shadows هم بهبود پیدا نکند برتری خود را نسبت به رقیبش از دست خواهد داد.

داستان و سبک روایت بازی Assassin’s Creed Shadows

بازی Ghost of Tsushima یک بازگویی تاثیرگذار از حمله مغول‌ها به جزیره سوشیما است و حول آشفتگی درونی جین ساکای می‌چرخد که با راه و رسم سامورایی‌ها دست و پنجه نرم می‌کند.
داستان بازی به عنوان یک بازگویی تاریخی عالی عمل کرده و بازیکن را همزمان سرگرم کرده و به او اطلاعات می‌دهد، علاوه بر این او را تشویق می‌کند تا در صورت علاقه بیشتر، به مطالعه جداگانه درمورد وقایع آن برهه تاریخی بپردازد.

این نوع از الهامات تاریخی، اساسا پایه و بنیادی است که اساسینز کرید در 15 سال گذشته روی آن ساخته شده، اما درحال حاضر ساکرپانچ از یوبی‌سافت پیشی گرفته و برای اینکه اساسین جدید مورد انتقاد طرفداران قرار نگیرد باید خط داستانی ان به زمان قبل از حمله مغول ها مربوط شود و یا به بعد از ان.
Assassin’s Creed Shadows با توجه به اینکه در آن ویژگی جابه جایی شخصیت وجود دارد شاید بتواند که از رقیب خود کمی پیشی بگیرد.

و در آخر

در اخر این را باید گفت که سری بازی های اساسین همیشه در کنار باگ ها و ضعف ها از جذابیت بالایی برخوردار بوده اند و امیدواریم که این سری جدید نیز با بهبود عملکرد نسبت به نسخه های پیشین دل طرفداران خود را شاد کند.
بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ 25 آبان سال جاری برای کنسول و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

این مطلب نیز مناسب شما میباشد(برای مشاهده کلیک کنید)(بعد از مدت ها بازی Black Myth: Wukong آماده رونمایی است!)

میتوانید تریلر بازی Assassin’s Creed Shadows را از اینجا تماشا کنید

تاریخ آخرین آپدیت:  ۹ام مرداد ۱۴۰۳

پایان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید